העלאת קבצי וידאו באינטרנט, באתרים המאפשרים זאת, היא חלק חשוב ביותר בתוך תהליך של מיתוג בכלל, ושל שיווק באינטרנט בפרט. שימוש בפלטפורמת האינטרנט להצגת המוצר, או החברה, בצורה של קליפ או סרטון קצר, יכול לעשות פלאים לבניית מיתוג ולכניסות ממוקדות יותר אל האתר אותו מקדמים.
כאשר אתה מעלה את הוידיאו לאתר וידאו כמו Youtube, הוא נותן לך אפשרות להכניס כותרת ותיאור לוידיאו שלך. תהליך זה משמעותי ביותר על מנת להביא את הוידיאו שלך להופיע בתוצאות החיפוש של מה שאנשים מחפשים - קידום בגוגל. אם אין לך כותרת ותיאור מתאימים, הסיכויים הם שהוידיאו שלך יאבד בין קטעי וידאו אחרים.
אתה רוצה לבלוט בקהל ולהופיע בתוצאות החיפוש. לשם כך, עליך להשתמש במילות מפתח, בכותרות ותיאורים מעניינים. מילות מפתח יעזרו לך להביא צופים שיחפשו ספציפית את התכנים שלך, ותוכן ענייני יתרום לכך שהצופים יוכלו למצוא את הוידיאו הספציפי.
בנוגע לתיאורים, אל תפחד לכתוב תיאורים ארוכים, מפורטים שיכללו לינקים רבים המפנים חזרה לאתר שלך. חשוב גם לכלול את לינק שלך בקטע וידאו. אתה יכול ליצור את הוידיאו בכל צורה שנראית לך מתאימה, ולכלול בתוכו מצגות עם מוסיקת רקע ואפקטים אחרים. אלה אינם חייבים להיות קטעי וידאו ערוכים בצורה מקצועית. להיפך, כדאי להציג את אישיותך ולהציג אותם באופן ייחודי ככל האפשר על מנת שהגולשים יזכרו את הוידיאו שלך מבין כל הקטעים האחרים. זה מה שיגרום לאנשים לשלוח אותם באי-מייל ואולי גם לפרסם באתרים ובלוגים שלהם. כדאי לך לשמור את קטעי הוידיאו בתור .avi או .mp3 כדי שיהיה קל יותר להעביר אותם לגוגל ו- youtube. הנושא של קטעי הוידיאו שלך תלוי במה שאתה מנסה לשווק. קטעי הוידיאו יכולים להיות קשורים למוצרים ושירותים שמציעים אתה או אפיליאט שלך.
בוא נגיד, שאתה משווק טלפון נייד מסוים. ישנו מספר פורמטים שאתה יכול לבחור עבור הוידיאו שלך. לדוגמא:
-להציג סקר וידאו על המודל ולהפנות את הצופים לאתר שלך
-לדבר על מה ששמעת בחדשות לגבי המודל הספציפי הזה
-לשכתב את התכנים הקיימים כך שידברו על הנושא החדש
חשוב לזכור שהפרסומות בדרך-כלל לא מוכרות את המוצרים. האנשים רואים טלוויזיה כדי לראות מופעים, ולא פרסומות. אנשים מחפשים הנאה וזוהי הסיבה לכך, שמפרסמים משתדלים כל-כך לשעשע את הקהל בפרסומות שלהם, הדבר תקף גם כשמתייחסים לפרסום באינטרנט. לכן המטרה שלך היא ליצור קטעי וידאו שגם יבדרו וגם יציגו את המסר שאתה רוצה להעביר. אם הפרסומת שלך תבדר את הצופים, הם ירצו להראות אותה לחבריהם.
הרעיון הוא לגרום לצופים ליהנות מהפרסומת.
כאשר אתה מעלה את הוידיאו לאתר וידאו כמו Youtube, הוא נותן לך אפשרות להכניס כותרת ותיאור לוידיאו שלך. תהליך זה משמעותי ביותר על מנת להביא את הוידיאו שלך להופיע בתוצאות החיפוש של מה שאנשים מחפשים - קידום בגוגל. אם אין לך כותרת ותיאור מתאימים, הסיכויים הם שהוידיאו שלך יאבד בין קטעי וידאו אחרים.
אתה רוצה לבלוט בקהל ולהופיע בתוצאות החיפוש. לשם כך, עליך להשתמש במילות מפתח, בכותרות ותיאורים מעניינים. מילות מפתח יעזרו לך להביא צופים שיחפשו ספציפית את התכנים שלך, ותוכן ענייני יתרום לכך שהצופים יוכלו למצוא את הוידיאו הספציפי.
בנוגע לתיאורים, אל תפחד לכתוב תיאורים ארוכים, מפורטים שיכללו לינקים רבים המפנים חזרה לאתר שלך. חשוב גם לכלול את לינק שלך בקטע וידאו. אתה יכול ליצור את הוידיאו בכל צורה שנראית לך מתאימה, ולכלול בתוכו מצגות עם מוסיקת רקע ואפקטים אחרים. אלה אינם חייבים להיות קטעי וידאו ערוכים בצורה מקצועית. להיפך, כדאי להציג את אישיותך ולהציג אותם באופן ייחודי ככל האפשר על מנת שהגולשים יזכרו את הוידיאו שלך מבין כל הקטעים האחרים. זה מה שיגרום לאנשים לשלוח אותם באי-מייל ואולי גם לפרסם באתרים ובלוגים שלהם. כדאי לך לשמור את קטעי הוידיאו בתור .avi או .mp3 כדי שיהיה קל יותר להעביר אותם לגוגל ו- youtube. הנושא של קטעי הוידיאו שלך תלוי במה שאתה מנסה לשווק. קטעי הוידיאו יכולים להיות קשורים למוצרים ושירותים שמציעים אתה או אפיליאט שלך.
בוא נגיד, שאתה משווק טלפון נייד מסוים. ישנו מספר פורמטים שאתה יכול לבחור עבור הוידיאו שלך. לדוגמא:
-להציג סקר וידאו על המודל ולהפנות את הצופים לאתר שלך
-לדבר על מה ששמעת בחדשות לגבי המודל הספציפי הזה
-לשכתב את התכנים הקיימים כך שידברו על הנושא החדש
חשוב לזכור שהפרסומות בדרך-כלל לא מוכרות את המוצרים. האנשים רואים טלוויזיה כדי לראות מופעים, ולא פרסומות. אנשים מחפשים הנאה וזוהי הסיבה לכך, שמפרסמים משתדלים כל-כך לשעשע את הקהל בפרסומות שלהם, הדבר תקף גם כשמתייחסים לפרסום באינטרנט. לכן המטרה שלך היא ליצור קטעי וידאו שגם יבדרו וגם יציגו את המסר שאתה רוצה להעביר. אם הפרסומת שלך תבדר את הצופים, הם ירצו להראות אותה לחבריהם.
הרעיון הוא לגרום לצופים ליהנות מהפרסומת.